Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Thursday 1 December 2011

tak tahu nak buat tajuk apa ==,

Tadi rasa macam banyak je nak cerita .. tapi sekarang apa pun tak tahu dah macam mana nak mulakan , apa yang nak di bagi tahu .. yang pasti banyak sangat nak diluahkan .. humm ..

Hey , kita rindu bff kita .. Bff lagi ke .? tak tahu lah .. tak tahu kenapa bila dengan dia . jadi sakit hati , tapi bila dia tak ada jadi rindu .. apa dah jadi ni .. Bak kata member kita .. Dia cakap kita ni sebenarnya suka dia tapi kita nafikan sebab kita suka orang lain ? actually tak ada kaitan pun dengan suka orang lain .. hey awak ! kalau awak tahu sebenarnya kita sayang sangat kat awak . sayang sangat sangat sangat .. Tapi disebabkan perangai aku yang selalu marah - marah kau .. inilah jadinya . aku takkan marah kau tanpa sebab tau .. :') .. and - and .. hadiah aku tu tak payah lah bagi balik kau ambik jelaa .. aku bukannya orang yang suka minta balik .. duit aku tu kau ambik jelaa .. aku tak nak pun .. oky ? itu sahaja untuk awak ..

Tadi online .. Dekat news feed adalah seorang kakak ni .. dia form 4 .. Saja lah nak jadi stalker jap tengok apa friends-friends facebook update .. Then kakak ni dia kelas murni kot (kelas arab lah katakan) astaghfirullah ayat dia .. Rempit gila ! *bLey toLg jGn smAk dkT waLL sY * ohmygosh ! nak tercabut mata , tangan kita tengok cara ayat dia ..


Sorry lah kalau gambar ni kabur sikit ... niat bukan nak mengutuk , tapi err .. hehe .. tak suka lah ayat dia .. Bak kata orang ayat rempiwts .. haihh =.=

Heyy .. kita ni pun single jugak .. tapi tak ada lah heboh satu dunia dah 1 hari , sebulan , 1 tahun , 100 tahun yang kita single .. siap bagi tahu tarikh kita single pada tarikh 30.10.2011 .. hey awak nak tahu tak kita couple pada 8.11.2010 and clash pada tarikh tak tahu .. so apa rasa bila aku bagi tahu ni .. hah *kau nak ambik tahu ke hah ?? and baru-baru ni aku couple pada 18.11.2011 and clash pada 29.11.2011 cuba kira berapa hari berapa minggu ? sebab aku pun tak nak ambik tahu berapa hari aku couple dgn dia clash dgn dia .. yes aku tahu itu hak kau nak tulis kau single berapa hari .. berapa bulan .. berapa tahun .. tapi awak tu perempuan sayang :) jangan jatuhkan maruah ye dear *-* .. alolo .. eerrr =.=* 

Sekarang K kerja so , dia dah jarang call .. dia call biasanya pukul 12 .. sekarang pukul 1 .. mentang - mentang sejak akhir - akhir ni aku suka tidur lambat .. ambik kesempatan pulak ..

Oky lah tengok update pukul berapa ni .. Padahal update pukul 3 .. Dekat sini pukul 11pm... haihh . Confirm esok kena marah dengan ayah kita .. Sebenarnya banyak lagi nak cerita . Tapi lain kali lahh .. Oky lah nanti cerita lagi .. Baii .. :) 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts