Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Sunday 27 November 2011

Yesterday to Today to Tomorrow




Hey you ! aku malas nak sebut nama kau .. sebab kau suka sangat singgah kat blog aku kan .. this picture ? for you .. because ??? kau cari sendiri sebabnya .. aku pun tak tahu kenapa aku tak nak bagi tahu kau sebab apa aku sakit hati dengan kau .. Tapi kt blog ni pun aku boleh tahu kan ? .. weh , sucks doe ! aku on facebook nampak pulak gambar kau .. whatthe ! aku dah lah tengah sakit hati :'( lepas tu .. nampak gambar kau ,.. humm .. aku rasa kau patut tengok .. kalau sayang aku jangan buat aku sakit hati dengan semuanya bolehh tak ?? haihh kenapa perlu aku macam ni nampak benda tak berapa penting tu .. Now !


I HATE YOU BECAUSE YOU MAKE ME LOVE YOU !


Kenapa lah malang sanggat minggu ni .. Dah gaduh dengan dia .. Gaduh dengan K pulak .. Just sebab aku tak angkat call .. then aku dh buat call me back dia tak call balik .. bila aku cakap dia call orang lain .. dia marah pulak .. aduuuiii ... Humm .. tak pelaa .. besok - besok kita mesti baikkan ?? i miss you .. jom keluar .. nanti aku tetapkan tarikh .. kita keluar date .. kita dua orang je .. eeiihh , gatal betul ..humm :'( ..

Hey awak , thanks ye cause still save gambar kita .. tapi kita harap tak lah kantoi dengan awek awak .. nanti habis kita .. and jangan lah puji - puji kita .. nanti kita anggap awak beri harapan dekat kita .. and - and nanti kita suka awak lagi .. Jangan ye .. kita tak nak jadi perampas boyfie orang .. oky - oky ? 

Oky hari ni adik - adik aku buat mood aku jadi gila .. sebab dari semalam aku masam je .. then kitaorang ambik gambar banyak - banyak .. tapi semua buruk .. so aku delete .. tinggal ni je ..




Pung boleh lah kan ???? .. i love you my siblings .. actually ada lagi sorang .. tapi dia kan anak bongsu .. manja dikit dengan mak nya .. so dia dengan mak dia lahh ..

Ky lah .. nanti update lagi .. baii baii  

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts