Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Monday 28 November 2011

I miss you :'( ..

Topic miss you ?? humm T_T .. serious rindu gila dekat classmate - classmate kita .. kenapa diorang sombong sangat ... aku rindu korang yang dulu .. kenapa manusia selalu berubah .. aku tahu aku tak lah sebaik mana .. tapi kenapa korang ?? humm ..


humm .. tak pelaa .. apa boleh buat kan .. lagipun tahun depan mesti kita dah tak sama kelas . ada yang dah pindah .. kan :') .. aku harap akutakjumpakoranglagitahundepan.. :') .. doakan aku pindah ..

K .. kerja elok - elok . aku tak kesah kau nak ngorat perempuan mana pun .. aku dah masak dengan perangai kau.. aku dah tak peduli ..

and-and .. awak - awak .. jaga gf kau elok .. sokong lah dia .. dia kan tengah ambik test mrsm :') .. and awak .. kita mintak lagi sekali jangan terlalu puji kita .. kita tak nak jatuh hati lagi dengan awak ..

hey kawan .. kita dah maafkan awak .. awak jangan risau oky ??? jaga diri .. kita sayang awak lah .. kita cuma benci perangai awak yang tak berubah tu je :') jaga diri ky .. 

maybe buat masa sekarang kita jarang update blog or tak update langsung .. maybe facebook pun jarang online or tak online langsung .. bye korang jaga diri .. :') .. 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts