Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Tuesday 13 December 2011

menyedihkan dan mengembirakan :'C

10 Disember 2011 , hari yang mengembirakan kiteorang satu family . Kiteorang satu keluarga pergi outing dekat Pantai Pengkalan Balak , Melaka . Dekat dengan Masjid Tanah .. Tempat tu bersih je .. Kalau Port Dickson dengan Pengkalan Balak . Pengkalan balak lagi okay . Kalau PD , susah orang nak mandi cause diorang semakkan boat-boat diorang dekat tempat orang nak mandi manda.. eeeeiiii entah apa - apa lah >.< .. hehe . Best gila . Kiteorang ada buat BBQ , then ada pulak firework kan .. haha sebab esoknya ada orang sebelah tu buat kenduri kahwin pulok dekat situ .. then then gerhana bulan pulak . walamak ! bertambah syok habis . Kiteorang dekat sana 2 hari 1 malam je . Alamak . kejap benar kan ? humm :( . tak apa lah . janji best.. HAHA :D nanti kita cerita kan eh apa yang terjadi masa kiteorang kat sana . Siap gambar-gambar sekali kita masukkan . hehe .

10 Disember ni jugak kita "in a relationship" . Pukul 2 pagi .. hey ! kita tak gedik tau .. kita bukan nak heboh - heboh yang kita ada boyfie .. cuma kita nak dia tahu kita sayang sangat dekat dia . Masa malam 9 Disember tu . Kiteorang terserempak masa my parents beli Camera Nikon Coolpix S110pj .. haha . kebetulan pulak dia memang kerja dekat mall tu .. Time datang dekat situ memang dah cuak gila kalau terserempak dengan dia . lagipun time tu dah nak tutup .. Shopping emergency sebab esoknya kan nak outing .. haha . Dengar lah pulak orang buat bunyi "tikus" .. Tak terfikir pun tu dia .. Ingat kan dia dah balik . last - last pusing belakang , muka dia . Kesian awak kena halau ye .. ? Sorry okay , takut my mom nampak lah dude . and and lagi sekali kita cakap . Kita bukan nak heboh - heboh yang kita in a relationship tau . Lagipun my bestie je tahu kita couple dengan dia . Orang lain cuma tahu kita "in a relationship" je .. hey sayang , i love you so damn much dear ! jangan cuci mata lagi okay ? you sepenuhnya hak milik I .. (alamak , gediknya >.< .)


Okay sedih part dah masuk . AKU RINDU KAU NI weh ! humm :'( .. Tapi kenapa kau menyakitkan hati aku ! kau tengok post bawah ? ada kan aku cakap "AKU RINDU KAU" .. the person that i meand it was you ! Kau sedar ? TAK . Sebab kerja kau menuduh perasaan aku yang kau tak tahu . Okay now , "you are already have someone else ?" apa ni ! aku ada cakap ke aku hanya perlukan kau "sahaja / seorang" dan tiada sesiapa dah kecuali kau . Aku tak pernah cakap macam tu . So aku rasa tak patut kau cakap macam tu . Bila kau dengan aku pun , ada lagi aku kawan kan ? haihh . Then , "I know you are happy now" look ! kau tak tahu apa yang terjadi dengan aku . Macam mana pulak kau tahu aku happy ! Kau tak pernah tahu apa yang aku alami . SO ! tak payah nak cakap macam tu sangat lah kan ;'( .. Then then , "I will keep going on of being alone" holla ! aku ada pernah cakap jangan mengharap aku ada setiap masa untuk kau ! . Lagi ? "Because that will make you happy right ?" mana kau tahu aku happy lah gila ! Hidup aku ! Kau ni tuhan ke boleh tahu perasaan orang macam - macam . Sedih ke nangis ke happy ke suka ke riang ke duka ke tawa ke ! or ke kau ni tukang tilik (aku dah mula nak kurang ajar dengan kau) . "thank you beyb's" .. ouhh :') most welcome !!!!!!!! >.< .. kenapa lah aku rindukan orang yang menyakitkan hati aku T_T ..

okay lah , rasanya ni je kot story untuk post hari ni .. nanti kita rajin kita update lah lagi . Kita rasa macam nak buat tutorial lah . apa pendapat ?? okay - okay .. nanti story morry lagi . bye :) ..

###SORRY FOR THE BROKEN ENGLISH

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts