Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Sunday 8 January 2012

my boyfie story .. :)


Hey , hey , hey ! hari ni nak cerita pasal gembira pulak lahh .. asyik sedih - sedih je .. dah berapa post asyik sedih je kan :') .. hehehe .. Sebelum tu macam biasa .. Korang sihat ? dah makan belum ? So macam mana hari ni ? okay ke ? baik dari semalam ke tidak ? atau buruk dari semalam ? alahh , ini dugaan tuhan . baik atau buruk . dah ketentuan dia kan ? ehee ..

Okay now about my boyfie ? Dia ? aha .. dia sihat .. terlebih sihat pun ada .. i love him .. hehe . actually dia ex kita and now boyfriend kita . AWW .. he sho shweeet ! haha . boyfie kita ni suka cuci mata dikit .. tapi kita dah masak dengan perangai dia . memang kadang - kadang tu marah , cemburu . tapi lepas tu dia akan terangkan .. haha .. lepas tu make me happy for a while . haha ..  semalam kan kiteorang calling - calling.. ehee .. then borak lah ..

Kitaorang cakap pasal curang - menyurang ni .. then kita perli dia , kita cakap "sekurang - kurangnya aku tak minta no orang dekat depan ayah dia" then dia terasa gila membabeng .. haha .. kelakar kot .. Ouhh about the no tu .. Dia mintak no membe kita .. membe kita ni dulu bestie kita . now dah terpisah .. and dia rapat dengan classmate kita .. so membe kita ni cerita lah dekat classmate kita .. and sampaikan kat kita .. hahaha .. sambung - menyambung pulak kan ? haha *KESAH KE AKU * 

Then dia tanya punya tanya siapa lah yang bagi tahu kita .. haha .. *ingat awek kau ni nak bagi tahu dengan begitu mudah ke* .. punya la berteka teki kan .. haha .. and dia macam tak nak mengaku tau .. saja cakap dalam hati sengsorang kan ? "Bie , you tak boleh bohong I .. I dah kenal perangai you .." haha .. *wink*wink ..  and lama - lama kita mintak dekat dia suruh tukar topik .. mula - mula tu dia macam tak nak .. akhirnya dia tukar juga .. AWW kita happy .. Beyb i love you lah !

Then kiteorang borak - borak sampai tak sedar kiteorang call pakai SOS topup .. alamak bie . kejapnya . i miss you lah .. nak borak lama - lama dengan you . and and tetiba his mom masuk bilik dia .. and he's said "bye" dengan suara perlahan kita balas balik "baii" and 20 minutes later 
you have received message from ***** .. AWW his name secret lah babyh .. his said "syg sorry laa tadi mak mertua you ade laa tdi heheheh..;)" hisshh mamat ni suka cakap macam tu tau .. ahaa then kita reply "tak apa (sambil buat muka gedik) " LOL .. hahaha .. then dia tanya tengah buat apa ? apa semua lah .. 

Then dia tanya apa entah .. kita saja cakap dengan dia kau aku .. OUHH my GOD .. dia marah lah .. tapi marah manja - manja gitu . hehe .. dia cakap 
" aku kau pulak ???? Tadi syg, pastu anje , pastu papa mama , pastu ape lagi ??
Boleh pilih tak ????????
hahaha ,, kita pun jawab lah yang boleh mengembirakan hati dia sikit kan ? tak nak lah buat mood bertambah buruk kan .. kita reply lah 
" pastu bie baby , pastu awak , pastu saya , pastu kita , pastu i pastu you jadinya i love you sayang :) hahahah !"
OhMyGoshh .. dia balas balik . *wink*wink kembang sebentar .. hahaha .. 

Hubby ! I love you lah . you ni memang tak boleh eh kalau tak cuci mata .. you ni kan nak kena lempang dengan I . Baru you tahu .. tapi you dah pernah kena dah lempang dengan I..you cakap tak sakit .. eissh tipu je tak sakit . Nanti I lempang kuat - kuat sampai you menangis tak berlagu .. baru you tahu ! Gedik lah awek you ni .. alahh kesah pulak ?

And and .. sayang ? kenapa you still contact dengan ex you .. I tak nak you jatuh hati dekat dia balik macam mana you buat dekat I .. humm .. Tolong lah belajar setia dengan I .. I harap tu je .. tolong lah . I menangis tau malam tadi lepas you cakap you still contact dia .. sakit sangat hati I ni .. humm :'( .. kalau ex I dulu . dia boleh tahu bila I nangis atau tak .. Tapi you tak tahu .. you tak boleh kenal I nangis .. I sayang you beyb ! please ? aku tak nak kecewa lagi .. please aku merayu dengan kau..and for you perempuan .. i want to tell you something . you know ? i love him so much .. tak ada siapa boleh ambik dia dari aku FULLSTOP ... hope kau faham lah kan siapa yang ada hati nak dekat dia ! BOLEH blaa .. GoToHell lah nyonya . aku peduli kau siapa ? kau minat siapa pun aku peduli ka ? entah - entah tu alasan kau tak nak bagi boyfie aku tahu yang kau syok dia lagi .. aku tahu lah macam mana perangai perempuan bila syok dekat seseorang .. yoii ! jangan ambik dia dari aku ! Aku sayang dia ? Dah 2 tahun dia menggatal - gatal dengan aku and aku menggedik -gedik dengan dia .. jangan ngada - ngada kau nak ambik dia .. ye aku tahu dia tu suka buat orang happy sampai orang boleh terpikat dengan dia .. ada aku kesah . JANGAN INGAT DIA LAGI .. !! godie lah weh .

and today .. maybe kiteorang gaduh kot .. habis lah .. malasnya nak dengar dia membebel .. tapi kita sedar ini memang salah kita .. sorry sayang , I tak patut buat mcm tu dekat you .. tapi you buat lagi teruk dari I .. PADAN MUKA ! biar you rasa apa I rasa .. humm :'( .. i'm sorry .. I tak ada apa pun dengan dia . I mintak maaf okay ?

_______________________________________________________

end of the stories .. menyedihkan pulak kan ? humm tak pelaa .. okay suka atau tak cerita kita dah habis ! So bubye .. :')

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts