Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Friday 6 January 2012

Rindukan Seseorang :')


Hye . Assalamualaikum . Sihat ? Dah makan ? hari kita makan asam pedas ikan pari .. SEDAP ! nak sikit ? banyak lagi tu ! meh , meh , meh .. Sila , sila , sila .. hehehe :'D ... 

I'm SURE miss you a lot !

kita rindu dekat seseorang lah .. humm , rindu dia sangat - sangat . Kita rindu nak berbual dengan dia . *weh ! aku rindu kau .. aku rindu nak jalan dengan kau . walaupun sekejap . aku rindu nak nangis time call kau .. walaupun kau tak rela dengar aku nangis . aku sayang kau .. aku sayang kau sangat - sangat .. kalau aku boleh patah balik masa ni .. aku nak bersama dengan kau setiap masa .. aku sayang kau ! ye dulu aku sakit hati dengan kau . tapi time tu hati aku tetap sayangkan kau ! aku rindu kau sangat weh ! rindu sangat sangat sangat .. aku suka bertembung dengan kau tadi . aku takut nak bertentang mata dengan kau .. aku serba salah .. aku tahu kau marahkan aku . setiap malam aku akan menangis bila teringat kau . aku tahu aku salah . aku pentingkan diri aku . aku hanya fikir sakit hati aku je .. aku minta maaf weh . aku berharap kau kembali pada aku balik .. kau tetap BFF aku .* :'(
 (type sambil menangis ni tau)

ehh boyfie kita ni .. main cucuk - cucuk pinggang pulak .. lempang karang .. sayangs i love you . walaupun bosan sebab dalam kelas asyik nampak muka you LOL .. tak ada muka lain ke ! haha *jahatnya ayat kan* hiwhiw menggedik jap ! 

___________________________________________

ehehe .. sorry lah tak tahu dah nak story apa .. hehe . okay bye ;")

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts