Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Saturday 3 November 2012

I'm not perfect ! :*

Haii Assalamualaikum :)


Dah lama dah tak updated blog . hahaha . apa jadi dekat aku ? hemmm . hahah banyak .  Bulan lepas bulan exam . Alhamdulillah ada yang dapat jawab . Ada yang tak . Ada yang susah . Ada yang Senang . Huhh sebulan tu exam -,- . Lama sangat . Subjek ambik tak ada banyak sangat sampai sebulan . hahahah . k joke . eheeee .
Hey , Guess what ? I'm just in love with him *dancing dancing* . hahahah . hoii kau ! Suka hati aku lah nak cerita ke , nak heboh ke ! Blog aku . bukan kau . Manusia ni ada je nak judge orang , bash sana sini . heisshh taubat lah . Okay btw dia baik , dia comel , dia istimewa bagi aku . ada something yang menarik tentang dia tau . tapi tak tahu macam nak cakap :/ ahh tak kesah lah . Tapi kita sayangkan dia . hikhik . *sumpah aku gedik gila ni* hahaha . Nama dia ada dekat bawah nanti . Sebenarnya.......... nak jumpa dia time tak ada apa apa lagi . nak buat macam mana . dia busy kan . ahaha . apa lah aku merepek ni . serious tak tahu . Dia mintak dah lama . ehh ? tak lah lama sangat . Tapi aku terima malam 10.10 tu . hebat aku hebat hebat . hahaha .
Happy Birthday to me . Happy birthday to me . Happy birthday . Happy birthday . Happy birthday to me . yeaayyyy ! ehh kejap . Birthday kita dah lepas lah . awak semua tak wish pun :( k joke :D hahahahahahah . First time lah birthday aku tahun ni sambut . Entah mimpi apa entah malam birthday aku tu . tiba tiba celebrate . tapi biasa biasa je . My birthday cake


Alright , what's going on now ? aku tak boleh tidur . pagi tadi langsung tak rasa nak tertidur . haihhh .  And semalam , and semalam lagi . punya lah banyak idea nak update sekarang dah lupa dah . hahahahaha . apa lah . apa lah !
Untuk semua kawan aku . Siapa yang baik dengan aku tu . Terima kasih . Aku hargai sangat :) Kepada siapa yang tak suka aku ke , kutuk aku ke . Aku minta maaf . Aku tak perfect macam kau , kau , kau . Sebab semua manusia tak sempurna . Tapi tak tahu lah kau kan . maybe kau orang je yang paling perfect dalam dunia ni :) To my bestie . eemm yes kau still bestie aku . Aku minta maaf kalau aku ada buat salah , terkutuk kau ke . Semua tu kelemahan aku . Kalau aku salah tolonglah maafkan aku . aku tak nak gaduh . kita just berbaik baik tak macam dulu pun its okay . Aku minta maaf . Semoga berbahagia dengan kehidupan kau sekarang . xoxo :)
Aku rasa sampai sini je kot . Dah habis dah idea . Idea yang semalam punya semua dah hilang . Dia lari tak tahu pergi mana . hahahahaha . okayy byee :*

Arie Anjasmara bin Jasmi

I Love You more than you could ever know and i really do mean that :*

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts