Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Sunday 16 September 2012

Nothings . . . .

haii . dah lama jugak lah tak updated blog ni kan ? haha nak kata busy tak lah jugak . emmm ye lah jugak . hemm tak kesah lah . btw hari ni Hari Malaysia . So

. . SELAMAT HARI MALAYSIA . .

hemm sebenarnya tak tahu nak cerita pasal apa . tak ada idea langsung . yelaa , otak kosong tahu tak . hemm ? dia dah lama tak contact aku . kat fb pun nampak aku on , mana ada dia tegur . aku pun tak harap apa apa pun . lagipun kiteorang dah tak ada pape . and aku jugak yang mintak semua ni jadi . so biar lah . lagipun bila dia call aku . aku rasa mcm nak gaduh je . aku tak tahu kenapa . bila dia call rasa mcm nak marah marah . semua yg dia buat semua tak kena dekat mata aku . that's why aku mintak . haha pelik gila .
takpelaa . aku tak kesah pun . hemm tak kesah lah sangat :'( kena ignore dgn Bestriend menangis dalam kelas . semua kata "rilek ah Nad" bagi diorang boleh lah rilek rilek . tapi aku ?????? aku yang alami benda tu . now aku susah nak percaya kan orang . even BFF sendiri . dulu ckp manis . "aku sayang kau . kau lah kawan baik aku even kita dah lain kelas" tapi apa yang berlaku sekarang dia ignore aku . aku tak kutuk . aku cuma sedih tahu tak dia buat mcm tu . aku teramat sedih sedih kawan baik aku buat aku mcm tu . kalau layan aku macam ni . aku tak ada kawan yg digelar BFF pun tak apa lah weh . aku tak kesah . so aku tak harap apa apa . kalau aku ada masalah aku boleh simpan sorang sorang . aku tak payah harap BFF aku sudi dengar ke apa ke . sebab aku tahu aku tak ada BFF . kan ?? sekarang bila ada masalah aku anggap aku sorang sorang . takkan aku nak kacau hubungan orang :')
Sekarang aku dah jarang stalk kak Ima . sebab aku jealous tengok kehidupan dia sekarang . dia dah bahagia dah dengan boyfriend dia lagi . bestfriend dia . but it's okay . semua yang terjadi ni mesti ada hikmah yg Allah nak bagi . Mana tahu Allah nak bagi yang lagi baik untuk aku . sekuarang kurangnya , bila aku ada masalah . itu membuatkan aku sentiasa ingat pada Allah . aku muhasabah diri . aku insaf dgn apa yg aku buat . kann ??? ya Allah terima kasih bagi aku ujian dan semua masalah ni . aku redha terima semua ni :")

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts