Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Tuesday 1 January 2013

Happy New Year ^^

Helloooooooo you all's ..

Happy New Year .. Harap harap tahun baru ni bermakna sangat dari tahun tahun lepas . Semoga Allah membuka hati aku untuk ubah perangai yang lepas menjadi lebih baik . Berazam untuk tahun baru ^^ tapi biasa nya aku angan angan je . tunaikan hampeh tau :/ and tahun ni aku SPM .. Ya ALLAH ! SPM ... rasa macam cepat sangat masa berlalu . Hari ni dah 17 tahun dah aku :( eiishhhh seram .

So semua orang happy gila masuk New Year .. aku ?? buat bodoh je .. huhuuuuuuuu .. Happy New Year to  all . for my family , friends , bff , boyfriend .. Happy New Year ;) 

Errrrr .. In fact , tak tahu nak merepek apa ni . saja saja je nak update . hiwwhiww .. sedih en ila tak ada siapa wish happy new year kat kita . Ohh I forgot . I don't have any friends anymore . All my friends hate me .. Jahat sangat kot aku :) but i'm still smiling . because i know .. ada hikmah semua ni . maybe Allah nak bagi orang yang lebih baik dari diorang semua .. 

So doakan aku supaya berjaya tempuhi dugaan dalam 2013 ni .. :')
Thankyouu muchh .

Okayylah. got to go ... bbyeee . HAPPY NEW YEAR EVELYBODY . :*
opss typoo *everybody . hahaha

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts