Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Saturday 23 February 2013

TAK SABAR !!! ^^

Hellooo . anyone there ? nak dengar cerita tak . tak sabar sangat ! tak sabar ! tak sabar ! 
Tak sabar nak ................. 
Tak sabar nak ........... 
eeerrrrr...
Tak sabar nak ....
Tak sabar nak..
Tak sabar nak
Tak sabar nak dapat BABY ! AWWWWWW .. I suka baby tahu tak ! Baby kecik kecik tu . awal bulan dia diam je . nanti dia dah besar sikit . Alolooooo mesti dia comel . Dengan telatah dia lagi .. Arrggghhhhhh ! Comel ! tengok dia gelak . dia meniarap . dia jalan . dia menangis . dia buat muka ! Eeeeeeeee comel sangat sangat . Mesti dia comel . Tengok lah mak ayah dia macam mana :P kakak abang dia macam pulak . hahahaha perasan gila lah weh . Baby tu akan keluar akhir bulan 3 ni . yeahhh yeahhh . Tak sabar sangat ni :) ! heeeeee ..
Then , aku tak sabar nak . .......... kahwin ! hahaha . nak kahwin . cehh gatal . elehh biarlah . nak kahwin dengan Arie . hahah! nak ada baby jugak . lagi best anak sendiri .. eeee gatal nya Nad . ahh biarlah . actually bukan fikir pasal tu . just fikir nak bersama dengan dia setiap masa . setiap saat . setiap detik . ye . semua sekali . Bila dah kahwin . kan halal . so tak ada lah dapat dosa bila jumpa dia . Pegang tangan dia . kan . hahaha . nak elak dosa katanyaaaaaaaaaaaa... ye ye . and and tak nak ada masalah lagi . So lepas kahwin . Dia dah boleh percayakan aku . Takkan dah kahwin aku nak buat hal lagi . Kalau aku buat pun . Bukannya aku dapat bersama orang tu pun . Kan ? so boleh lah dia percaya sikit and serba salah sangat pasal hari tu :'( ye aku salah . tapi apa apa pun . aku taknak dia lain dengan aku :'(
"I minta maaf sayang untuk semuanya . I sayang you sangat . sangat sangat sangat . I minta maaf . I janji i takkan buat lagi . I janji dengan you ."

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts