Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Tuesday 26 March 2013

D E S C R I B E

Hari khamis minggu lepas kan my mom bersalin and yahhhh ada baby kat rumah . Awwwww ^^ she's so cute . Ramai orang cakap muka dia iras iras aku and hahah lagi lah aku suka en :p dia comel sangat . Kalau time dia tidur tu amboi dia buat mulut . Comel gila gila gila :* lewl . Haha .
Nama dia NURZAQIRAH BINTI ZAMRI ..
Nama dia sedap ngat ah . aww aww . sekarang semenjak dia ada kan . kiteorang mcm jarang keluar lah . lekat je kat rumah . hemmm :) Dia sangat comel :* comel sangat sangat .

and yeahhh . Actually . I'm not in mood right now . but . huh . tak apalah . try jugak nak ada mood :') hemm .. Banyak sangat masalah dan aku sorang weh :'( sorang . aku tak ada sesiapa even ada relation ke apa . Aku still sorang . Dgn gaduh dgn Arie and ego aku . oh god ego aku . Gila tebal , tinggi , menggunung , melambung lambung :'( aku terlalu rindukan dia sekarang . Terlalu RINDU .. Tapi disebabkan ego ni yang takut untuk text dia . Terpaksa tahan tau and yang paling sedih bila dia retweet tweet yang memerli aku . TAK KESAH sayang ? TAK KESAH eh ? TAK KESAH ! You tak tahu apa yang i rasa ! Dgn rasa serba salahnya , takut nya , sedih lagi . Ya Allah . Tuhan jelaa yang tahu apa yang aku rasa sekarang . Memang dulu salah aku tapi perlu ke diungkit lagi ? Hide conversation tu ada sebab bukan saja saja . Sebab taknak benda terungkit lagi lah . Then memang taknak tegur dia langsung . Bukan tak sampai hati nak marah ke apa . Taknak benda jadi besar . Tak boleh faham ke hah ? Tak boleh ? Tak boleh ? heemmmmm :'(
Ya Allah tolonglah lembut kan hati kiteorang . Kenapa dugaan ni terlalu berat :'(
Tak sanggup nak hadapi sorang sorang . Bila gaduh . Macam mana nak mintak seseorang yg marah kat kita teman kita hah ? MACAM MANA ! Dia cakap senang je . "I ni apa ? Knp tak tegur" Eh helloo ! Kalau i tegur you akan layan i elok elok ke lepas tu ? ke makin teruk ? You akan tolong relakskan i ke . Atau you akan tanya banyak banyak banyak kali . Can you please understand me .. Pleaseee ?
Itu takkan buat i makin okay . Now how ? Stress tau . stress gila . Dah penat dah nak menangis . Dah terlalu banyak dah air mata ni keluar . Dah penat sangat , I just need a hug . I need your hug . I need you right now . Only you sayang . You :'( Please forgive me for all my mistake , my fault . I'm SORRY . PLEASE FORGIVE ME :'( sayang ..

And dhe aku taknak cakap pasal kawan . Aku tak ada kawan yang jujur .. semua hipokrit . Depan depan buat baik dengan aku . Belakang ? semua kutuk . nak balas dendam lah apa lah . Where's ? where's my bff :'( Why ? Kau pun nak tinggalkan aku jugak ke ? hah ? why oh why ! Kenapa hilang macam tu je ! KENAPA ! SO BAGUSLAH SEMUA NAK TINGGALKAN AKU !


No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts