Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Saturday 11 May 2013

Mid - year exam

Hyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
kejap nak sapu habuk dekat sini .. alahhh tak payah gedik sangat lah . haha .
so hmm , aku nak tukar link blog :) tapi macam entahlah . dah lah blog aku ni tak ramai orang tengok . aku nak tukar pulak . lagi susah leww orang nak tengok . mwahahaha . 
Now tengah mid - year exam . Alhamdulillah ada banyak dah yang dah jawab . Bahasa Melayu dah jawab . English dah jawab . Agama pun dah .. lepas lepas ni insyaAllah . Actually takut gila .. kalau boleh nak exam mid - year ni tak ada fail langsung . boleh ready untuk SPM . AGHHHHHH takutnya lah . SPM SPM T_T sekejap je dah bulan 5 ek T_T ..
Aku takut . Isnin ni Sejarah ! aku dah lah selalu fail sejarah :( memang aku tak minat betul dekat Sejarah . tapi masa PMR lulus pulak . kalau cukup makan tu takpelaa . ni lebih tau . terima kasih lah dekat folio tu . hahahaha .. yang penting aku benci dekat Sejarah 3 . why lah mesti ada Sejarah 3 :( bila dicampur tolak darab bahagi . Jadi sikit . Hmmm .
Nak cerita pasal Qirah sikit . Now qirah dah nak masuk 2 bulan dah .. aghhhh tak sangkanya .. tak sabar nak tunggu qirah besar sikit . dah pandai jalan ke apa .. eeeeeeee . comelnya Qirah . Comel sangat .. 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts