Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Wednesday 15 May 2013

I miss her

I miss her ? who's her ? Yes her . Bekas kawan baik . Maybe ? I miss her so much .. tooooooooooo much miss her .. Tak tahu kenapa . Terlalu lalu lalu rindukan dia . Haihhh , I can't describe my feelings . Sometimes , rasa menyesal . Sometimes rasa annoying . Sometimes rasa pelik . Sometimes tertanya tanya . Terlalu banyak tanda tanya . 
Rasa menyesal sebab cemburu tak bertempat . tak berasas apa apa . Yelaaa , tapi kadang kadang aku rasa patut kan aku jealous ? Dia lebih kan sangat deskmate dia . Mana mana . Semua dia dia dia . Huh hmm yelaa . Rasa annoying sebab kenapa kena rindu dia ! EGGHHHHHHHHH WHY ! Buat apa aku rindu dia kalau dia sendiri tak rindu aku . tak rasa pun macam apa yang aku rasa ? Dia dah bahagia dengan kehidupan dia . Ya Allah . Aku teramat merindui dia . Rasa pelik sebab kenapa tiba tiba aku bagi tahu dekat blog ? selama ni aku diam je ? hahaha . pelik lah sangat . haisshhhh weirdoooooo .
Tertanya tanya ? Yes terlalu banyak tanda tanya . Terlalu lalu lalu banyak ..
Kenapa ?
Kenapa tinggalkan aku ?
Kenapa pilih dia ?
Kenapa ?
Apa aku buat ?
Kau terasa dengan aku ke ?
Bagi lah tahu aku .. maybe aku boleh ubah .
Kenapa ?
Kenapa tinggalkan aku sorang sorang ....
Kau je faham aku dan aku tahu bukan aku sorang je yang faham kau . Ramai lagi yang lain dapat faham kau lebih dari aku . Kau tahu apa yang aku tak suka . Apa yang aku suka . Tiap tiap hari aku akan bercerita dekat kau . Kau akan bercerita dekat aku . Aku rindukan semua tu .. Aku rindukan semuanya . SEMUA .. Aku terlalu rindukan kau .. Kadang kadang airmata aku mengalir teringatkan kau . Please tahulah semasa aku type blog ni pun airmata aku tengah mengalir . Aku rindukan kau .. Aku rindukan kau . Rindu sangat . Aku tahu . Aku tak patut salahkan kau sebab tinggalkan aku . Aku salah . Aku yang salah . Kalaulah aku dapat undurkan masa . Aku akan ubah semua tu . Aku janji . Tapi apakan daya . Aku harap kita boleh jadi macam dulu . Dekat mana ada aku . Dekat situ ada kau . Aku terlalu rindukan kau . Rindu sangat .


No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts