Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Saturday 14 January 2012

Aku perlukan kau :'( ..


hari ni post just untuk kau sorang ! .. tak apa kan .. sebab aku nak luahkan semua isi hati aku yang terpendam ni dekat kau . boleh kan ? kalau tak boleh tak apa , aku tetap nak luahkan jugak ! :'( .. humm , weh aku sayang kau .. aku minta maaf block kau hari tu .. aku memang dah tak boleh fikir apa . remaja ni fikiran dia pendek .. diorang suka buat sesuatu tanpa fikir panjang kan ? weh maaafkan aku ! 

kau tahu tak ? banyak sangat aku nk cerita dekat kau :') . yes aku ada boyfie . and and kau kenal orang tu .. tapi kau tahu tak , kiteorang selalu gaduh . nampak je macam sweet . actually tak ! dia tak pernah setia dengan aku .. dia selalu layan perempuan lain .. kejap mintak no , then macam - macam lah .. setiap kali aku gaduh dengan dia . mesti aku nangis and pening kepala .. migrain aku tak hilang lagi .. aku takut migrain aku naik stage . tapi aku memang tak boleh kawal kan ? setiap kali aku nangis aku mesti sebut nama kau .. aku minta maaf tau kalau kau ada tersedak ke kan .. hehe :') sorry tau !

weh , aku rindu sangat pujukan kau .. aku sayang kau weh .. dia tak macam lelaki lain .. dia suka layan perempuan .. dia tak layan aku macam awek dia . dia layan aku macam kawan dia .. dia suka jerit dekat aku depan orang ramai .. kadang - kadang tu aku malu sangat .. tapi aku tahan . aku pun tak tahu kenapa perlu aku tahan ..? aku fikir itu tempat awam . kalau tak pelempang maut aku dah bagi dekat dia .. :'( .. 

weh aku menangis tau tulis post ni .. just for you .. aku nak kau fahami dari dalam isi hati kau .. hihi :') .. weh weh , yes betul dia bagi novel tu .. tapi tu je satu hadiah yang dia bagi .. kalau orang bagi aku present . yang first present aku terima . yang lepas tu aku serba salah nak terima lagi .. tak bermakna aku tak nak terima hadiah kau tau . perangai aku memang macam ni .. first time dia bagi hadiah aku terima .. kalau yang second time . aku berat hati sikit nak terima .. dah memang perangai aku macam ni kan ? nak buat macam mana ? 

and and .. erin ? erin dia macam susah nak fahami hati aku .. dia macam tak kesah . aku nak bestfriend yang pandai memujuk aku bila aku sedih . tapi dia bukan macam tu . kalau aku cerita dekat dia semua masalah aku . dia akan kata oohh . kalau aku tanya pendapat dia apa aku nak buat .. dia pun tak tahu .. dia macam tak peduli apa nak jadi dengan aku .. aku dah tak ada tempat nak luah perasaan .. aku hanya berharap pada kau .. serious ni .. aku tak main - main .. 

aku mengelak pandang kau ? haha :") .. sebab aku takut kau tak nak pandang aku.. aku tahu kau mesti akan elak dari aku . mesti kau akan lari dari aku .. aku kenal perangai kau tu .. aku bukan baru kenal kau hari ni .. kan ? kan ? kan ? .. wey , hari ni aku banyak menangis .. banyak sangat masalah aku .. aku stress sangat .. pening kepala aku pun menjadi - jadi sakit dia tau .. tak ada orang pun yang peduli dekat aku sekarang .. my parents ? aku tak pernah cerita masalah aku dekat diorang .. and diorang pun tak boleh kenal muka aku ada masalah atau tak .. weh . aku betul - betul perlukan kau .. i'm really - really need you . please ?

:"( tolong lah nampak kesedihan dalam hidup aku ni .. :''(

actually banyak aku nak cerita dekat kau .. you know why ? sebab aku dah tak ada kawan nak luah semua ni .. kawan - kawan aku semua tak fahami aku .. :''( aku berharap hanya pada kau . and and aku minta maaf kalau aku ni nampak macam orang yang lupa kawan .. sebenarnya tak , aku bukan macam tu .. tiap - tiap hari aku fikir pasal kau .. aku bukan seseorang yang cari kawan bila dalam kesusahan .. tak ! aku bukan macam tu .. percayalah cakap aku .. tapi terpulang kau nak percaya atau tak :")

Bye

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts