Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Wednesday 15 February 2012

Facebook kena hacked ?


yes , account facebook kena hacked .. humm sedih gila :'( .. sebab bila boring , tak ada kredit atau apa apa ? mesti online dekat facebook .. hilang lah sikit boring tu .. ni bila dah kena hack . tak ada tempat dah .. twitter ? tak semua kawan kawan aku ada twitter lah ! humm . sedih sedih .. jangan lah tanya kenapa tak buat facebook baru =.=" .. korang ingat senang ke nak add balik membe membe dekat facebook tu .. 1080 weh ! ramai tak ramai belakang kira .. tapi aku rindu membe membe facebook aku :'( .. 

huh ! aku dah buntu .. dah macam macam cara aku buat .. dah cari software hacker .. tak boleh jugak .. tutorial hack facebook pun aku dah cari .. tapi semua aku tak faham .. aku dah pening kepala .. and yahoo mail .. hahah ! lawak ke sekarang ? aku lupa password ym aku .. ye salah aku sampai lupa berbagai .. cuba korang kan ? dari awal korang buat account facebook sampai dah setahun lebih dengan facebook .. korang tak on pun ym .. korang rasa korang akan ingat lagi tak ??? aku tabik lah kalau kau ingat ! tapi please ingat caption ni , Semua manusia buat salah .. manusia tiada yang sempurna .. TIADA !!
okay ?? thankyou (:

nak tahu something tak ? bila dapat tahu facebook kena hacked ni .. ada syak seseorang tau .. pekerja my mom .. kenapa kau syak dia doe Nad ?! humm sebab dia jahat sikit .. and dia ni suka perasan orang suka dia .. bukan handsome pun ! eeiishh sumpah dia ni perasan .. and pakcik aku satu rumah dengan dia .. pakcik aku baru pindah situ .. dia kata lah yang dia tu tak mandi , tak basuh baju , eeeeiiii !!! orang macam ni aku nak suka . what the please lah ! jangan lah perasan .. and lepas dia add aku .. terus aku kena hack .. nak kata dia ni bodoh , tak jugak .. dia cakap dulu dia pandai .. takpercaya =.='' dia sebaya dengan aku .. tapi dia tak sekolah .. sebab ayah dia kahwin lain .. pastu ignore dia .. dia ni , nak kata anak orang kaya pun boleh lah .. tapi aku macam tak percaya dengan semua kata kata dia .. sebab what ?? dia ni suka megah megah .. biasanya orang yang bangga diri ni suka mereka cerita ? kan kan kan ? hahah so tak salah kalau tak percaya orang macam ni .. setiap kali jumpa dia mesti dia kata ramai perempuan kenal dia lah apa lah .. dia kata dia hot lah apa lah .. haihh geli aku dengar tau ! kalau aku jahat .. aku dah letak gambar dia dekat sini .. then korang boleh discribe kenapa aku tak suka dia ... dari gaya dia pun tahu .. humm , aku harap aku dapat tahu siapa hacker tu . amin .

okay , maybe ni je kot untuk hari ni .. dulu selalu share dekat group kat facebook tu .. now dah tak boleh :'( .. aww sedihnya .. humm okay bye .. 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts