Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Monday 13 February 2012

Hoi Hoi ! korang semua ..

Oppss ! kalau kurang ajar sorry okay ? :/ .. saya betul betul minta maaf ..

So , sorry untuk stalker tu .. haha dah lama gila tak update blog .. Berhabuk dah blog ini .. nak tolong sapukan ? jom jom .. haha Windunya ! eeii gedik je kan ? lantak lah apa kau nak cakap .. kesah ?! weh banyak gila cerita aku nak cerita kat hang ni .. hang nak dengar dok ? tak nak tak apa lah .. tapi nak cerita jugak ! *aku tahu gedik ..

hari tu pergi wedding family arwah atuk dekat cheras .. Dengan cousin , nenek , and other hot stuff .. hot ke ? diorang cool lah .. haha .. best lah jugak kan ? ada baby .. baru five month .. nama dia ? ADRIANA BATRISYA .. sedap kan ? tapi kesianlah orang orang dekat kampung yang macam dah berumur sikit tu .. sebab diorang susah nak sebut nama dia .. hahaha .. and ada cerita disebabkan nama dia .. hari tu dia sakit .. AWW kesian adik sedara kak dila ni .. sakit pulak ye .. then then nenek kita yang bawak dia pergi klinik .. *kau ingat nenek aku tu tak larat ke ? DIA KUAT LAGI TAU !! then then nenek kita susah lah nak sebut nama dia .. Doktor tu tanya ..

Doktor : Kak ? boleh saya tahu nama baby ni ?
Nenek : Maaf lah , nama baby ni panjang dan berbelit belit nak sebut .. 
Doktor : Ooo ,.. habis tu macam mana saya nak tahu nama baby ni ?
Nenek : humm , itu lah .. mak ayahnya tak ada pulak.. tak apa lah . saya bagi nama dia MARIAM je ..
Doktor : Oohh , hahaha .. boleh lah tu kak ..

then then , nenek kiteorang pun cerita lah kisah ni ..sejak itu nama lain bagi ADRIANA BATRISYA ni .. ada lah MARIAM .. hihiw .. boleh lah tu kan ? kadang kadang kiteorang panggil dia Mariam .. and and biasanya panggil TRISYA . sedap kan ? dah lah comey ! mata dia tu unik tau ! original warna kelabu gelap .. nanti dia tak payah lah susah susah nak pakai lens .. mata dah original macam tu .. and and mak dia cakap keturunan diorang memang ada yang mata macam tu .. sebab tu trisya dapat mata yang unik tu .. haha okay nak tengok gambar tak ? ada lah beberapa gambar yang kiteorang ambik time wedding tu ..


hoho ! ni dengan trisya .. hah comey kan ? baik kau cakap comel sekarang !! trisya kalau depan camera dia pandai posing .. haha . comel je dia ni :)



cuba tengok gambar time dia tengah makan limau tu .. yang termenung sikit kan ? time tu ayah kita yang ambilkan .. sebab kita jauh dengan dia .. then then .. dia boleh duduk diam je .. haha ! tahu tahu je orang nak ambik gambar dia .. tomey je !

dah lah tu cerita pasal wedding .. kalau korang perasan tengok macam kosong je .. macam tak ada orang kan ? haha time tu baru pukul 11.30 .. orang belum datang lagi .. kiteorang gerak pagi sangat .. sebab tu dah ada dekat situ awal .. haha .. apa apa lah ..

Okay lagi ? I dah baik dengan BFF I loohh ! Jangan jealous .. eh ada ke orang nak jealous ? ada lah .. my boyfie . boyfie ke ? no no .. aku rasa aku dah nak single ni .. woahh . Nadhilah SINGLE ? really really really ? yelaa kan dah setahun lebih aku couple je .. tiba tiba single pulak .. hahaha .. tapi tapi tapi ! belum single lagi .. tak pasti .. ye dia mintak clash .. aku harap dia tak menyesal lah dengan apa yang dia buat .. what the erk .. aku tak sedih ????? HAAHH tak sedih ? heii ! aku sedih leww .. first day yang dia cakap suruh couple dengan bff tu .. aku menangis gila membabeng doe .. teruk gila . mata aku sepet habis ! tapi aku rasa perlu ke ? cukup lah masa aku couple dengan dia tu banyak kali aku nangis .. Sebab dia tu semua perempuan nak dilayan .. PLAYER betul !!

eeeiiishh apa lah punya cerita .. kejap happy , kejap gila , kejap sedih .. alah ! ada aku kesah ? blog aku  ! cerita aku ! okay ? thankyou :)

hahaha . okay lah korang .. nanti aku menangis pulak .. apa sebab pulak aku nak nangis ni =.=" hadduuii .. okay bye .. windu blog ni .. rindu kawan kawan blog :) hihihi 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts