Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Friday 17 February 2012

When I Need Someone ..


ASSALAMUALAIKUM 
eh eh , apa title ni ? apa aku nak cerita ni .. hahah , so dengar jelaa celoteh Nadhilah ni ye ?? okay first .. siapa siapa yang ada no aku tu .. korang korang korang ! tak payah lah contact aku okay ? nak tahu sebab apa .. sebab maybe lepas ni aku dah malas nak layan siapa siapa dah yang text aku .. time aku ada kredit . tak ada pulak orang nak text aku , call aku ke .. tapi time aku tak ada kredit lah kau semua sibuk sibuk cari aku .. untuk apa doe !? weh weh ! kan bagus kalau korang tak payah contact terus .. tak ada rasa sakit hati .. boyfie ? bff ? bestie ? friends ? alah semua sama je .. time ada kredit lah korang tak nak kacau aku .. mana korang doe time aku perlukan korang .. :/ . eh jap , haha .. yang tak ada kaitan tu .. sorry eh ? kalau tengah boring mula lah nak merepek .. dulu kalau boring merepek dekat facebook .. but now , kena type panjang panjang dekat blog ni pulak .. best .. haha .. 

okay now , nak cerita pasal HANTU .. eeiisshh apa ni nad , cerita pasal hantu pulak .. -.-" .. eh eh , hehe , ni nak cerita pasal taman rumah kita ni leww .. tadi ada sorang membe kita ni tanya dekat membe lagi sorang ni kan ? kita guna Capital lah ? boleh kan ? okay dialog nya .


Y : eh , A . hari tu dekat rumah I ada buat kenduri doa selamat eh ?
A : hah ? apa apa ?
Y : hari tu dekat rumah I ada buat kenduri doa selamat ke ? sebab ada budak nampak hantu kot .. eh ?
A : Ooo .. ha'ah .. bukan rumah I la yang ada .. rumah sebelah dia .. rumah sebelah dia kan kosong ..
N : eehh yeke ! asal kau tak cerita kat aku doe !
A : eh kau ni , rumah satu jalan pun tak tahu .. tu lah terperap lagi dekat rumah ..
N : Ooo .. hehe ..
Y : nampak apa doe weh ??
A : nampak pocong lah macam tu .. 
N : eeeeeiiii weh !! bapak takutnya doe .. dah lah satu jalan .. eh jap ? kau lah lagi teruk kan .. rumah kau dekat je dengan rumah kosong tu kan .. 
A : hahaha .. a'ah .. eh dah lah tak nak cerita pasal ni .. nanti aku takut lah ..
Y : kira okay lah tu rumah A tu jauh sikit .. rumah kakak aku depan je dengan rumah kosong tu ...
N , A : ye tahu !

hah okay sampai situ jelaa .. then then lepas tu .. aku ni selalu kena tinggal sorang sorang dekat rumah .. then kadang kadang aku terbayang ada hantu sebelah lah , belakang lah , apa lah .. eissh meremang bulu roma .. sekarang ni kan .. aku rasa macam nak pasang setiap lampu tidur dekat setiap inci rumah aku ni .. tiba tiba je takut .. aku pun tak tahu kenapa .. biasanya aku berani je .. macam tak percaya dengan cerita cerita macam ni . tapi sekarang lain pulak cerita .. nad nad -.-" .. polek polek kau ni ..

hey i need someone to talk .. 


hey hoi .. tak semestinya lelaki sahaja .. perempuan sekali .. aku bukan perempuan macam tu doe ! please lah .. gedik lah kalau asyik nak layan lelaki je ..
apa kau merepek ni doe nad .. hayoo ..

Nadhilah seorang yang talkative ye .. hehehe .. :) .. okay lah korang .. ni jela untuk hari ni .. next time aku update lah lagi .. aku nak cakap something ni .. meh sini bisik bisik sikit .. aku benci subject sejarah .. hahah .. itu je .. yes ? aku benci sejarah ... aku rasa macam nak koyak koyak buku teks sejarah yang penuh dengan tulisan tu .. hehe . okay bye :D

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts