Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Sunday 11 March 2012

what happens in 30 days :)

Assalamualaikum !
hyee hyee korang ! alamak rindunya nak update ! yelaa dah sebulan tak update mana aku menghilang ni kan ? now , tak nak lah guna bahasa gedik gedik .. biasa biasa je okay ? boleh kan .. heii heii .. banyak auww nak cerita ni .. haha .. but kita akan cuba untuk pendekkan cerita okay .. haha takut nanti ramai pulak tak nak baca .. yela cerita panjang .. haha .. rasa macam tengah buat karangan lah pulak .. :D wahh BM BM ! aku suka bm .. haha bm aku tak pernah gagal tau ? so bangga ni .. haha tak lah .. mana ada bangga biasa je .. normal lah tu tak gagal . LOL

hahaha .. okay nak cerita pasal apa erk .. em family ? heii saya sedih dengan parents saya .. gaya diorang macam tidak memperdulikan saya lah awokk .. aww so sedih :'( em em , and and aku benci adik aku ! tak lah benci just tak suka lah perangai dia .. humm susah weh jadi kakak ni ! lagi sulung pulak ! selalu sangat kena marah sebab adik .. so kena sabar jelaa .. tak boleh buat apa lah kan ? humm :'| kita kena mengalah dengan adik .. untung lah siapa yang anak tunggal tu tak pun dia bongsu .. em mesti best kan ?


eehhh siapa ni ? lawa kan dia .. comeyy je !
Now cerita pasal bestie .. sebab dia anak bongsu .. so ada kaitan kan dengan cerita atas .. bestie kita ni.. anak bongsu kan ? apa yang dia nak semua dia dapat .. mula mula dia nak pakai handphone sony ericson slide .. okay , lawa phone tu .. warna pink lagi .. haha .. belum sampai setahun dia pakai phone tu pastu Nokia C3 keluar .. dia suka phone tu .. mak dia pun belikan .. tak kesah lah lagi .. and and blackberry keluar .. time ni dia tak minat lagi blackberry pastu iPhone 4 keluar .. dia minat jugak fhone ni .. and dia pakai lah iPhone 4 .. haihh start dari sini dah mula jealous .. pastu pastu dia minat DSLR .. then dia cari lah dekat internet about DSLR .. dia kata dia tak nak yang murah .. nak mahal .. so dia pilih Nikon DSLR ... eerrr -.- alah tak ingat lah code camera dia .. first time pegang camera dia tu .. alamak excitednya !!! first time doe pegang DSLR .. pastu dia kata dia teringin sangat nak pakai laptop sendiri .. parents dia pun belikan lah .. eeiiissshhh .. jealous ohh ! laptop dia tk tahu macam mana rupa . sebab tak pernah tengok .. hahaha .. sekarang kan dah ramai pakai blackberry .. dia pun nak blackberry jugak ! whatthe lah .. boyfie dia dah pakai blackberry .. so dia lagi lah gilakan blackberry .. birthday dia nak dekat so mak dia belikan lah blackberry for her birthday .. Blackberry bold .. boyfie dia pakai curve .. walamak ! untung dia kan .. parents dia tak lah kaya mana .. tapi mampu lah beli semua ni .. hahaha jealous doe ..

haihh ni banyak lagi nak cerita ni ? tapi ni pun dah panjang .. korang sanggup ke baca semua ni weh ! ehehe .. okay korang ingat aku tak nak apa apa ke ? aku pun nak .. aku nak blackberry torch .. ahahaha ! hey aku just nak tu je .. aku tak nak benda lain .. aku nak ni je .. serious .. kalau aku dapat , aku janji aku akan jaga elok elok tau ! tapi mahal .. aku tak pernah mintak barang mahal mahal dekat parents aku .. sebab aku tahu aku takkan dapat .. mintak barang biasa pun diorang payah nak bagi =.=

Blackberry torch 9800


Blackberry torch 9810

aku nak ! aku nak !!!!!!! aku nak yang 9810 .. tapi kalau dapat 9800 pun tak apa .. tak kesah janji dapat .. tapi ini hanya angan semata semata ..

about boyfie ? emm hahaha .. aku sayang dia .. aku dah terheboh pasal dia dekat twitter ! haha .. eissh betul ke apa yang aku buat ni .. hehehe .. em hari tu kiteorang gaduh nak dekat 2 minggu tau awakk . sedih gila :'( .. kita nangis dia buat bodoh je .. then then entah macam mana kan ... dia call tapi tak sempat nak angkat . then esok nya dia text .. dia cakap dia tak layak lah apa lah .. dia tu tak guna lah apa lah .. sayang ! if you ubah perangai you tu .. maybe lepas ni kita akan happy je .. but kau tak pernah ubah ataupun try ubah perangai kau tu .. humm :'( ni pun kiteorang gaduh lagi .. tapi tak lah seteruk hari tu .. ni entah sebab apa entah tiba tiba dia nak marah .. i'm sorry , aku bukan tak nak pujuk .. tapi lelaki kalau tengah marah ni .. aku malas nak kacau .. nanti kalau kau dah okay sikit .. barulah aku text , call or apa apa lah .. okay awaakk :)  i love youu so muchh ! #NoteThis !

B.F.F ? hey asal cerita awak bawah sekali ni .. emm emm cerita dia .. hey baru aku tahu sekarang yang B.F.F aku ni selalu nak menang ! dia memang nak betul je setiap masa .. and kalau korang ada membe yang macam ni .. korang jangan lawan balik .. meands jangan nak menang jugak lahh .. sebab nanti korang sakit hati .. hahaha :D aku dah banyak kali kena dengan B.F.F aku ni .. tapi aku tak kesah lah .. walau apa pun dia buat .. aku tetap cari dia .. aku tak boleh benci dia .. rasa macam payah gila .. sebab dia kan B.F.F aku .. and and kadang kadang tu sedih .. time aku perlukan dia kadang kadang dia tak ada .. kadang kadang kalau dia perlukan aku pun .. aku tak ada untuk dia .. aku minta maaf :'( .. humm .. aku perlukan kau setiap masa .. aku sayang kau ..

#NoteThis !

okay rasanya sampai sini jelaa kot .. malas nak cerita panjang panjang .. penat .. and now tengah sedih gila ..  macam macam masalah .. masalah dengan parents , masalah dengan boyfie , masalah dengan membe , masalah dengan B.F.F ? hahh ada ke ? tapi yang pentingnya dengan parents lah .. humm i need someone :'| okay byee

I need someone to take all my pain away :'(

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts