Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Friday 16 March 2012

McDonald


hahahah .. Semalam kita pergi mc'd .. nak updated semalam .. tapi gambar ni lambat gila upload .. semalam pergi mc'd dengan Naza , Hanis , Yuliza , Shahirah , Eyka dengan Killer ( Aqilah ) .. kiteorang pergi 7 orang je .. masing masing tak bawak buah hati .. sebab buah hati banyak yang busy .. haha .. so kiteorang pergi jelaa just nak enjoy cuti sekolah ni kan ? aku tengah malas nak type ni .. so tengok gambar jelaa .. haha XD rajin nak updated malas nak type .. sebab apa ? haha sebab gambar lembab gila dia upload ! errghh

ni time baru sampai .. duduk je .. ambik gambar .. haha .. ni bukan pakai camera kita tau =.=

Lepas tu .. kiteorang lepak kejap je dekat mc'd ni .. tunggu diorang makan , sambil tu gayut dulu dengan boyfie tersayang .. hahah .. lepak lepak .. lepas tu diorang ajak pergi TTC .. lepas tu fikir nak pergi ke tidak .. yelaa dah lah panas .. pergi ttc , hitam muka aku .. haha gedik ! then suddenly ada membe nak beli topup .. so pergi lah beli kejap dekat PKNS tu then baru lah pergi ttc .. eeiishh tak penat lah kita awookk !

Dah sampai kat TTC .. kiteorang pun ambik lah gambar banyak banyak .. tapi tak ada lah banyak mana pun .. banyak gambar pun dekat camera Naza .. hee :) 

Gadis ayu yang pakai tudung merah ni lah Naza untuk pengetahuan korang okay :)


Gaya muka terbuat sama pulak .. erkk =.= gambar ni smart kan ? taken by Hanis


macam fake je aku senyum :\



yang pakai baju biru polka dot tu hanis .. sedapnya tengok diorang makan .. time ni belum makan lagi .. lapar gila =.=

yang ni yuliza dengan shahirah .. hiwhiw

yang ni nama dia shafiqah .. panggil eyka je .. dia dah pindah sekolah so jumpa dia balik . hehe ..

ni gambar semua yang pergi .. aku rasa gambar aku gedik dekat sini ..

Okay ni semua gambar - gambar membe kan ? lepas ni semua gambar aku .. hahaha .. jangan bosan tau bila tengok gambar aku je .. hihi . aku sebenarnya suka ambik gambar orang .. tapi ada someone ni rajin sangat nak ambik gambar aku .. so aku biar jelaa dia nak ambik kan .. thankyou my photographer :) 



kita suka gambar ni ! this picture ada dekat facebook . hehe :D yang ni ambik sendiri time on the way nak ambik handbag ..

saja saja ambik gambar sendiri pastu ada orang tegur .. "kau nak ambik gambar ke nad .? biar aku ambikkan .. kita buat gempak sikit tau . haha :D" just mampu senyum je .. pastu dia ambik lah kan  .. 

gambar ni nak edit .. tapi photoscape entah kenapa pulak buat hal -.-' ..

besarnya "drumstick" aku !

dah lepak lepak kat tasik .. cuaca pulak mendung .. gerimis lah sikit kan ? pastu kiteorang nak balik mc'd balik .. ada lah 3 orang ni tak nak .. so kiteorang 4 orang pergi lah balik dekat mc'd .. on the way nak ke mc'd .. sempat lagi tu nak ambik gambar .. smart smart pulak gambar dekat situ AAAHHH sukanya .. thanks to my photographer :)

saja saja try gambar dekat sini okay ke tidak .. tengok macam okay je .. suruh lah photographer I ambikkan .. haha gedik .. hasilnya ! lawa ! 

:)

ni kalau edit mesti lagi lawa background dia kan ?? hhahaha ! kita suka background je .. bukan orangnya .. errrhhh =.=' SMART KAN ???!!!

Okay .. dah sampai sini je .. haha :D first time buat post banyak gambar kan kan ??? hehe .. biarlah .. susah ke ? haha .. so enjoy ! 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts