Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Monday 7 May 2012

sad life :'(


heii awat lahh sedih sangat title tu .. emm nak buat cane kan memang tengah sedih gilaa doe ! huhuks :'( first memang sedih gila sebab blog ni berhabuk ==' okay tak lawak . tapi aku nak gelak .. haha . eem dah berapa lama aku tinggal kan blog ni .. seriously aku dapat rasakan habuk dia .. cehh* haha .. yelahh tarikh last aku update 16 march ! what the hell is that ! uuww ! sebulan lebih aku tak update ! nak dekat 2 bulan dah rasanyaa lah .. ahh pergi mampus semua tu .. huhh ..
 
awak semua tahu tak ! saya rasa sedih sangat bila my BFF leave me alone :'( oh my goidd .. why lahh dia buat macam ni .. sedih tahu tak sedih .. even dia just BFF . i love him so much kay ! him ? yes him .. aku tak tahu lahh . even kadang kadang kiteorang gaduh ada perasaan marah , tak suka or what .. gentle aku sayang gila doe dekat dia .. aku rasa macam separuh dari hidup aku hilang sebab selama ni semua cerita and beban aku semua aku tanggung just dengan dia .. sekarang beban aku tanggung sorang sorangg .. seriously rasa macam tak kuat tapi aku cuba .. nak tahu tak ayat ni semua aku simpan dah lama .. Lulzz right ? ahh lantak lee situ .. ye aku tahu dia banyak terasa dengan aku .. dia dia dia entah lah tak tahu .. tapi dia humm susah gila dia nak cerita masalah dia dekat aku :'/ tak tahu kenapa ohh .. yelaa maybe aku tak penting untuk dia .. kan ? sekarang dia dah ada jugak kawan yang dengar cerita dia .. so okay lah tu .. dia pun dah tak terbeban dengan masalah aku dahh .. masalah dia pun dah cukup banyak ..

kemarin aku demam .. tak lah teruk sangat pun .. mula mula tu elok je .. tiba tiba malam tu aku rasa sejuk semacam dah tutup kipas semua .. adik aku semua tidur lepas tu bangun balik sebab panas .. aku still rasa sejuk .. diorang semua dah pelik je .. sejuk gila sampai menggigil aku .. selubung lah dalam selimut tu kan .. ingat lepas tu nak tidur .. lepas tu tringat kamal nak call .. punya lah lama tunggu pukul 12 pun dia tak call lagi .. aku dah lah tak larat .. then buat call me back dia cakap "pukul 1 lebih org call" *dalam hati* WHATT !! apa ke bodohnya dia ni aku dengan sakit sakit nak suruh tunggu lagi ! MAHUU . buat call me back balik .. lepas tu dia call . cakap dekat dia aku demam .. dia cakap "tak dengar lah sayang nanti orang call balik" haiihh panas je hati .. baring jelaa dekat depan tu tunggu ibu dengan abah balik .. then dia call cakap dekat dia nak tidur semua lah apa lah demam lah semua lah kan .. tapi gaya dia tu macam tak bagi aku tidur je ! gentle sakit hati ..

dah pukul 12.40 mcm tu ibu balik .. abah masuk je tanya dekat adik asal tak tidur lagi .. dia jawab "tak ada pape .. abah , along tu mcm demam je .. then abah jawab "hahh ! along demam jugak" rasa kepala den ni .. "ha'ahh panas .. memang musim ni .. haduii habis lah semua demam" aku punn eemmm okayy ! ibu bagi ubat apa entah .. gentle ubat tu tak sedap ! rasa mcm nak muntah je bila minum ubat tu .. tapi sumbat jelaa .. ubat tu tak ada effect apa pun .. malam tu langsung tak boleh tidur dengan badan sakit sakit .. pukul 2 macam tu .. Kamal buat super saver call .. SAKIT HATI GILAA !!! bila dia cakap dia percaya sikit je aku demam tu .. then malam tu kiteorang gaduh .. dia buat aku sampai menangis .. sumpah makin sakit malam tu .. gentle sedih gilaa .. *kalau dia ada maybe dia tolong akuu :'( kasihan kan aku* humm sedih sumpah sedih .. dah habis on the phone dengan Kamal . tak boleh tidur pulak .. sebab badan sakit sakit dengan peningnyaa tuhan jelaa yang tahu sakit yang teramat aku tanggung tu .. masuk bilik aku lah.. pergi bilik adik aku .. semua memang tak boleh tidur lah .. time tu baru teringat ada ubat yang BFF aku bagi time pergi mcd hari tu .. dah makan ubat tu dalam pukul 4 macam tu baru boleh tidur ..lepas tu pukul 6 tu bangun .. 2 jam je aku tidur :'( sedih nak mampus .. pening kepala makin teruk .. gentle tak tahu nak buat apa .. memang sakit gila .. makan ubat lagi tidur balik pukul 10 baru bangunn .. apa entah nak jadi .. anak dara bangun pukul 10 pagi ==' malam tu demam balik .. panas naik balik.. makan ubat lagi .. lepas tu dah okayy .. and know sakit tekak jelaa .. panas dah takada dahh .. *humm seriously rasa macam tak boleh hidup je tak ada dia :'( hmm ..*

nak tahu tak .. actually nak update 3 perkara 1 post tapi ni baru satu dah panjang macam ni .. humm mesti boring kan tengok macam ni ? hahaha sorry lahh .. dah sebulan lebih tak update memang banyak gila cerita ! hahaha okay lahh nanti kalau rajin lagi nanti aku update lagii .. hehee 
*HARI INI SAYA TIDAK KE SEKOLAH SEBAB MENGADA NGADA*
hahahaha okayy lahh .. byebyee .. :"D

aku rindu kau
aku sayang kau
aku perlukan kau
aku tak nak kau pergi dari hidup aku 
aku tak nak kawan je dengan kau 
aku nak lebih dari kawan ..
aku sayang kau sangat sangat
cuma kau yang faham aku 
hanya kau yang faham aku
even ada perangai kau yg buat aku tak suka aku tetap sayang kauu :'( 
i love youu so much my BFF
oppsss SORRY ! ex-BFF
aku ingat ayat ni "kita kawan"
walaupun aku tak nak sebenarnyaa :'(

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts