Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Tuesday 8 May 2012

lonely :"D


hello ! haii and assalamualaikum ..
aku tak tahu lah malam ni rajin gila aku pergi edit blog aku yang berhabuk ni hahh .. now tengok lahh .. lagu dah baru .. background baru .. hahaa :') actually tak tahu nak buat apaa .. aku kan sorang sorang sekarang .. kan ? fhone dah tak macam dulu .. sekarang fhone krikk krrikk sikit .. hahaha :"D apa lah .. seriously i miss him so badly ! okay aku tak tahu apa aku merepek .. aku rindu diaa kayy .. haha .. humm ala tak pe lahh fhone tu tak bunyi .. lagipun aku bukannyaa ada kredit .. kredit saya sekarang ada RM0.00 .. hahh cantik kan ? biasa lee tuuuw .. orang pokaii centu lahh .. mesti dia tengah study kan ? exam pun nak dekat .. tapi aku tak baca buku pun .. pegang tu ada lahh.. seriously aku boring gilaa ni .. i miss him .. him ! him and just him ! aku tak tahu kenapa aku kena rindu diaa .. padahal kita kawan je .. humm :( hati aku sebak gila masa dia cakap "Oh . . oky bye ." lepas baca text tu aku terus nangiss tak berlagu ~ entah kenapa ... gilaa kot aku ni .. hahaah .. 
eh tadi kan ex kita msg kita .. tiba tiba je .. dah berapa bulan depa tak tegok cekk ni tiba tiba jaa .. awat tahh ..kejap ! apa aku merepek ni weh ==" ya ALLAH .. aku kalau tengah down macam ni lahh masuk air .. orang down melalak , aku masuk air . bagus kan ? then cakap dekat dia "I tak ada kredit lahh" dia cakap "Alaa.. hmm ke nak save untuk pakwe ? :D" eeerrrkkk ==' okayy hahaa :D maybe dia dah clash dengan awek dia tu .. itu yang kacau aku tu . heheeh .. and adaa someone msg "kenapa tak datang tadi .. rindu lahh . esok datang tau" ahaha .. siapakah orang itu ~ rahsiaa !
eeemm okay lahh .. kejap lagi nak otp dengan Kamal .. okayy byee .. eh meh sini nak bisik cikit .. cikitt je lah *i love him* and *i miss him so much :'(* hahaah .. dengar kan ? okay thankyouu .. itu je untuk hari ni .. so bye bye :'D


- kita kawan -
- i miss you -
- i love youu -

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts