Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Sunday 17 June 2012

haii ツ

no title ? eemm ehh btw haii .. haha .. rindu gilo sama ini blog .. sayo minto maof yo kerno sudoh lamo tidok updated ini blog .. sayo tok busy tapi buat buat busy .. act, bukan busy tapi pemalos yoo .. hahaha k masuk air .. haii sweet talker :D rindu dengan post kita ke ? aww aww sorry awokk . kita pura pura busy ni hahaha :D eemm hari ni hari ahad (17.6.2012) and hari ni father's day .. untuk abah Happy Farther's Day Abah :D dila sayang sangat sangat dekat abah .. thanks untuk semua yang abah bagi dekat dila .. makan , minum , baju , pakaian .. semua lahh :3 tau tauu .. dila sayang abah sangat sangat . hehe . 
time cuti hari tu sumpah boring gilaa . dah lah tak keluar .. text pun jarang kerja aku online twitter and always twitter ==' haha btw jom promote twitter .. follow my twitter http://twitter.com/#!/nadhilah_zamri okay okay .. follow follow tapi tak memaksa .. aku saja letak twitter kat sini . act, aku boring sebenarnyaa ==' bukan sebab menggedik ke apa k .. hahaha :D sebelum cuti hari tu kan minggu exam .. ya allah sumpah Najwa Latiff doee .. aikk ? asal Najwa Latiff tiba tiba ni .. haha kiteorang saja trend kan . kalau siapa yang kosong kosong tu kan kiteorang cakap lah Najwa Latiff .. ni semua topak dengan twins lah ajar .. lol k lol . haha .. ehh you know what ! my BFF dah couple k == sumpah tak tipu .. yang sedih uh dia tak bagi tahu .. itu sumpah sedih . kenapa dia tak nak bagi tahu :'3 then bila aku marah marah dia tuju ke arah aku balik .. aku tak bagi tahu balik lah apa lahh .. btw , perlu ke kena balas balik :( hemm :'/ the moment bila dia marah aku . aku tak tahu lah kenapa bila dia marah aku .. aku akan sakit hati , tak suka .. bukan sakit hati sebab dia marah or what .. aku tak suka bila kena marah .. aku benci gila kena marah .. mula mula tu aku akan balas balik .. aku marah marah orang yang marah aku tu balik . entah kenapa perangai aku ni pelik sangat .. haha tapi lepas tu bila aku dah rasa sakit .. aku akan sedaya upaya mengelak benda tu .. kadang kadang tu aku tak peduli orang tu nak kata aku pengecut .. masa gaduh dengan siapa entah hari tu aku buat macam tu jugak . haha :D

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts