Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Monday 18 June 2012

if you was my boyfriend . i will kick you bitch !

Apalahh aku merepek sebenarnyaa ni . hahah . nak tahu tak . aku benci gila bila lelaki terlalu control awek dia . sumpah aku menyampah k . tolong lahh tak payah nak control awek kau sangat . nak main fb tak boleh . nak keluar pun kau je yang kena hantar .. tak boleh orang lain .. nak pergi mana mana mesti kena bagi tahu kau dulu .. whatdeefack ! kau ingat itu wife kau ? kahwin pun belum .. nampak sangat kau tak percaya awek kau weh .. tapi bila dia tanya , kau cakap kau percaya and kau just cemburu je .. nampak beno nipunyaa woii ! please ah okay tolong lah jangan control sangat awek kau tu .. kesian aku tengok .. and awek kau tu pun bodoh sangat .. kenapalahh dia teramat amat sayang dekat kau ==' pppfffffffffttttttt !
heii awak .. ye awak ye teramat famous tu .. famous lah sangat .. famous sebab muka handsome buat apa . please treat your gf well . kadang kadang tu benci jugak bila awek kau asyik sedih pasal kauu .. aku tak tahu kenapa aku kena menyebuk pasal orang lain .. aku benci .. aku benci lelaki yang layan perempuan macam tu .. sumpah . tolong lahh jangan panas baran sangat k ? jangan pentingkan diri sendiri je . tau tau :D okayy thankyouu ..

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts