Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Friday 29 June 2012

BFF

Haii crush . apa khabar ? sihat ? dah makan ? dah minum ? dah mandi ? dah tidur ? dah ?? dahh ?? dahh :'( heyy i miss you so badly .. haha happynyaa aku tanpa kau happy sangat :'( humm aku tak pernah happy tak ada kau :'( nak tahu aku orang paling bodoh simpan perasaan sedih ni dalam hati sampai hati aku menangis tak tahan tanggung semua ni :'( setiap malam aku akan menangis sebab aku rindu kau . aku sedih kena tinggalkan kau .. kau tahu ke semua tu ? takk ! takkan ! sebab kau hanya melihat kepura - puraan aku je . kau tak tahu hati aku . kau tak pernah pandang aku lama lama sampai kau faham yang sebenarnya aku tengah sedih , menangis sebab kau tak ada ! SEDIH tahu tak ! aku selalu tanya bell , macam mana nak baik dengan kau . macam mana nak minta maaf dengan kau sampai kau maafkan aku . macam mana nak berbaik dengan kau . macam mana nak buang perasaan cemburu tu terhadap dia . macam mana nak suruh kau faham isi hati aku .. macam mana ? aku selalu cakap dengan bell yang aku sayang kau . kadang kadang aku menagis dekat sekolah sebab kau . Bell selalu tanya . "kenapa Nad" .. hanya orang yang betul betul fahami aku dia akan tahu aku sedih atau tak :'( 

tak ingat ke ayat ni ?
Mak aku selalu cakap :
Kalau Kita Sedih Kita Kena Pura Pura Happy :)

itu yang aku tengah buat sekarangg . tak ada siapa tahu aku tengah sedih . sebab orang semua hanya pandang kepura - puraan aku . termasuk kau kan ? mesti kau kata aku happy gila tak ada kau . hahhaha :"D . Hanya Allah Je Yang Tahu Betapa Sedihnya Aku Bila Kau Tak Ada Disisi Aku .. aku minta maaf sebab terpaksa buat macam ni :'( aku suka kau weh . aku suka kau . aku pernah cakap kan aku kuat cemburu . aku cemburu sangat tengok kau dengan zara .. nak tahu kenapa aku mintak break ?

kalau kita still texting . maybe kau akan tersalah send message lagi and aku akan menangis macam orang gila sebab aku cemburu :')

kalau aku follow kau dekat twitter kau akan tweet pasal zara and aku akan perasan tak pun aku stalk kau then ternampak kau tweet pasal dia and aku akan menangis macam orang gila sebab aku cemburu :')

kalau kita still contact aku akan tahan pedih dengar kau cerita pasal zara . even aku yang tanya dekat kau pasal zara . tapi hanya tuhan sahaja tahu betapa cemburunya aku tengok kau dengan diaa .

I'm Sorry :'(

aku still sayangg kauu . jangan pernah cakap aku benci kau . tak ! aku tak pernah benci kau . sikit pun takk . aku sayang kau sangat sangat sangat :'/ aku buat semua tu sebab aku sayang hubungan kita . aku taknak kita tiap tiap hari gaduh sebab aku cemburu . aku tahu aku ego . aku hanya fikirkan hati aku yang sakit ni and tinggalkan kau macam tu . aku janji aku akan pastikan yang hubungan kita ni tak pernah ada penghujung . kau still BFF aku :'( 
if i was lost .. please find me :'(

weh .. kau ingat tak kau janji dengan aku kau takkan buat benda tu lagi ? tapi kenapa kau still buat lagi ? bukan ke kau dah janji ? kenapa kau mungkir janji kau . kau memang tak sayang aku kan ? sebab tu kau buat :') aku maybe dah tak penting untuk kauu . aku dah tak bermakna untuk kau . kan ? thankss :'/

wehh . aku tahuu aku salahh . tapi tak ada sebab yang munasabah kau kena maki aku macam aku perempuan yang paling tak berguna dalam dunia ni .. kau tahu tak wehh . tak ada siapa yang suka kena maki macam tu :'( aku tahu salah aku .. tapi tak perlu sampai macam tu :'( kenapa ? kenapa bilaa aku dah marah balik baru kau cakap elok elok . apa tu ? nampak tak ? siapa yang suka kena marah .. siapa ? kau pun tak suka kan .. macam tu lahh aku . aku paling benci bila kena marah dengan kau . kau teramatlah bermakna buat aku . aku harap kau faham sebab apa aku buat macam tu :'( i'm really really really sorry :'/

I lovee youu my BFF :') 

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts