Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Saturday 23 June 2012

My Oral :D

haii hoii bloggers . cehh awalnya aku bangun . haha entah mimpi kot . biasanyaa cuti macam ni aku membuta . noww nak cerita pasal aku punya oral . asal entah tetiba . tahu tak aku tak prepare apa apa . sebab aku lupa .. cikgu masuk memang kecut perut . macam mana ni lah tu lah . lepas dekat dewan cikgu suruh form 3 dengan form 4 lelaki stay dekat dewan . perempuan masuk kelas dulu so cikgu mulakan lah dengan perempuan . sumpah cuak . then cikgu cakap intro pasal diri awak dulu ye . nama aku dah lah yang ke 5 . lulz .. bukannyaa lama sekejap je dah nama kena panggil . punya lah tungkus lumus cari ayat . nak cerita pasal apa so aku pilih cerita pasal BFF . aku ada dua cerita pasal BFF satu Erin satu lagi Haris . itu lagi pening . dua dua tak ada ayat nak cerita ==' mintak tolong bell . lepas tu bell kata better campurkan cerita ni . biar dia jadi banyak . haha so aku pun campurkan lahh . hahaha . nak tahu tak hasilnya ? ni .

"I like to introduce my self . My name is Nadhilah binti Zamri . I like to story about my bestfriend . My bestfriend name is Hazreen Fatin Syuhadah binti Safri . She is 16 years old same with me . She has a white skin , a tiny eyes and a long hair . She don't have a siblings . She is very loving person and quiet shy . She like many type of gadget such as handphone , laptop , mp3 and DSLR camera . She like everything about gadget . I like to share my private story and problem with her . She very understanding my story . I always share my problem with her and she also shared her problem with me . I know her when i was form 1 that we are classmate . One day she's got a big problem and she's dont have a friend to talling about . She tall the problem with me . By that day I and her become very closer . I hope she like to friend wit me and share our story"

kalau baca betul betul .. aku dah campurkan dah semua ni .. "I like to share my private story and problem with her . She very understanding my story . I always share my problem with her and she also shared her problem with me" and " One day she's got a big problem and she's dont have a friend to talling about . She tall the problem with me . By that day I and her become very closer ." ni sebenarnya pasal Haris .. haha . emm okay lah tu je . byee :"D

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts