Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Wednesday 11 July 2012

i love that moment .

haii apa cerita semua orangg :') happy ? sedih ? gembira ? duka ? heemmm sabar jelaa . dugaan . kita terima dengan redha okay . hari ni okay sikit dari semalam punya semalam :') . dapat tengok wajah awak dari tepi itu dah cukup . hari ni saya puasa . esok pun sama insyallah sampai nak dekat bulan puasa . saya nak biasakan diri saya . kejap ! apa awak saya ni . haha . awkward gila . eemm lol . haha .
=..=
tadi punya nak updated blog lah apa . bila dah updated . tak tahu ayat pulak eemm . haha emmm :'(
aku nak pindah sekolah . aku nak pindah sebab sebab sebab . tak ada sebab . saja saja . hemm kenapa my mom tak bagi :'( sedihh ni sedih . alaa lagipun ramai orang tak suka lah dekat sekolah tu . classmate sendiri tak suka . then diorang act macam biasa biasa je . hemm sekarang dah tahu . so kenapa lagi perlu aku dekat dengan diorangg . aku kalau orang dah tak suka ni aku akan mengelak semungkin yang boleh . aku nak pindah ! hemmm .
 tinggalkan Erin ?
haha tak mungkin ahh :'D erin pun sekarang rapat dengan naza . deskmate dia . kalau pergi mana mana nampak naza . dia macam entah . aku jealous ? haha sikit lahh . that's why aku cakap aku kuat sangat cemburu . tapi aku diam diam je . sejak aku dengan erin kelas lain . kiteorang dah renggang sikit . erin macam pentingkan naza dari aku . haha tapi aku tak kesah :') aku faham . diorang kan satu kelas . kadang kadang bila time habis rehat kiteorang suka duduk luar dulu . tapi bila dia nampak naza . cepat cepat dia nak masuk . hemm :') sama jugak macam tadi . habis rehat naza naik tangga nak masuk kelas terus dia nak ikut naza . yesss , aku mengaku aku cemburu . and aku tak tahu kenapa . kalau time masuk kelas . erin suka tunggu naza . bila aku tanya . tak lah . haha . cara pun aku tahu . bila masuk dewan pun dia usha usha belakang cari naza . aku tengok macam setiap masa dia nak dengan naza . aku rasa kan better aku pindah . ubah perangai . cari kawan baru . tak bermakna aku nak tinggalkan kawan lama . hemm :')
CLASSMATE ?
orang yang selama ni rapat dengan aku . baik dengan aku . deskmate aku . rupanya pura pura je dgn aku :') sedih jugak lah . aku rasa maybe perangai aku ni teruk sangat . aku tak tahu apa yang teruk perangai aku . kalau aku berubah pun . awak ! yess awak yang tengah baca ni . awak yakin ke diorang akan terima saya balik ? yakin ? takk . sebab manusia ni susah nak terima perubahan seseorang . aku pun tak tahu . bila seseorang tu dah berubah . sokong dia bukan nyaa lagi bash kisah silam dia . hemm .
aku malas nak cerita pasal sorang lagi tu . dia tahu link blog aku .
Hai BFF' :')
tahu tak aku rindu gila dekat bff aku ni . aku tak tahu dia still anggap aku ni bff dia atau tak . lagipun aku tengok dia dah tak ingat aku dah :') aku je yang terhegeh hegeh dekat dia . maybe . eemm entah lahh . aku rindu dia weh . tolonglah sampaikan salam sayang dengan rindu aku dekat dia :'( humm rindu dia sangat . tapi gf dia ada kan . so perlu ke aku ? hemm :') selagi dia couple maybe aku takkan tegur dia dulu . maybe lahh . dari tadi maybe maybe . hemm . nak tahu ? tiba tiba macam macam pasal dia aku ingat .
humm rindu kot ..
kau selalu layan aku elok elok .. tapi aku ? hemm :') aku layan kau kasar kan ? i'm sorry :'(
kalau dulu , kau minta maaf . kadang kadang kau suka panggil nama aku dengan nama penuh siap binti lagi  :') yelaa nama aku pendek je . haha :'D
kau ingat tak kau jealous dengan Greyson Chance sebab dia handsome :')
Bila aku cerita pasal budak form 3 yang aku jealous dia dengan kamal tu kau mesti tukar topik sebab taknak aku sedih kan ? aku agak je . tak tahu betul atau tak :'/ maybe aku yang syok sendiri ..
mesti kau sakit hati time tu bila aku cerita pasal Kamal kan ? aku minta maaf wehh :'( baru aku tahu sakitnya macam mana . maafkan aku .
kau nak sound dia sebab dia sakitkan hati aku :'( "smue orang yang sakitkan hati kau aku sound" ingat tak ayat ni . aku happy sikit lah .
aku terpaksa ugut kau nak tinggalkan kau supaya kau tak sound dia .
kita gurau gurau nampak macam manja . sweet .
aku suka time kau tanya aku "comel | cantik | cun | lawa | model | handsome ?" then aku jawab "perempuan" simple and tak ada kaitan dengan benda tu . then kau gelak . waahhh terngiang ngiang suara kau gelak masa kita pernah otp dulu :')
then kau kata aku malu nak nyanyi dekat kau . yess aku malu . haha aku tak pernah menyanyi dekat orangg . tak pernah then kita debat aku cakap diam sampai tertypo duam . happy gila time tu :'/
kalau aku tak faham then aku tanya mesti kau cerita balik tapi cerita pasal lain yang tak ada kaitan . always macam tu :'|
entah sejak bila entah kau berani call aku . bila kita dah selalu gayut . kadang kadang kita rasa macam . tiap tiap hari nak bergayut . everytime . kat mana mana nak call je . haha gila kita time tu :')
bila kau cakap kau nak study . aku akan muram automatik . bukan aku tak bagi kau study . tapi kalau boleh setiap masa aku nak ada dengan kauu . setiap masa . tak nak miss sikit pun . tak tahu kenapa . kesian kau asyik pujuk . heemmm .
kalau aku merajuk kau selalu pujuk . tapi time kau merajuk aku tak pujuk pun :'( aku bukan tak nak pujuk aku cuma tak reti . ye memang kau nak ajar tapi buat apa . aku takkan boleh sebab aku susah nak pujuk orang .
aku rindu timee tu . aku rindu :'( kalau lah boleh putarkan balik masa . aku nak hari yang lama tu ganti waktu sekarang ni . time ni biar kita happy macam tu :'( itu pun kalau boleh .
:'D tadi dekat dalam kelas aku tak tahu kenapa tiba tiba teringat dekat kau . aku asyik nak tulis nama kau je . Bell tengok je aku buat . sekali semua nampak apa aku buat . aku rindu kau sangat weh .

ni aku buat untuk kau


kalau kau tak percaya . aku boleh bagi kertas tu . kertas yang sama . tanpa edit atau apa . and aku takkan buang kertas tu :') i miss you . i really really miss youu :'( byee .


Harap Harap Kau Happy Dengan Zara
aku tahu kau always happy dengan dia :'( bukan macam aku .. i'm sorry . aku tak dapat nak happy kan kau macam dia buat . i;m sorry :'(

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts