Use your smile to change the world. Don't let the world change your smile :)

Friday 10 August 2012

yoouuuuuuuuuu ! :')

Haii awak :') tengah buat apa . Texting dengan gf ke ? dia dah balik kan ? em maybe . Hemm tak tahu lahh . Awak awak . Kenapa tak text ? awak ckp awak tak ada masa untuk text kita sebab diorang . Tapi masa kita banyak terluang tunggu awak text . Aahhh nevermind . Awak bukan kesah pun . Awak cakap kita selalu tweet yang kita otp dengan Kamal . Text dengan Syed . Tapi awak tahu ke sebaliknya ? tidak . Awak hanya buat andaian je . Awak tak tahu cerita yang sebenarnya macam mana . Ni kita nak bagi tahu lah ni :') sudi dengar tak ? kalau tak awak boleh tutup dahh .. Awak boleh layan twitter awak , gf awak , phone awak and study k ?

Awak ... Awak nak tahu tak . Memang lah kita OTP dengan Kamal . Tapi Kamal selalu call pukul 12 malam , 3 kali seminggu . Awak nampak tak . pagi , siang , petang , malam awak boleh text if awak free . Awak tahu kan Kamal tak suka text . Outing dengan dia ? NO . siapa outing dengan dia . Kiteorang berbuka puasa ramai ramai . Bukan outing . Outing berbeza dengan berbuka puasa . Please note that ! Text dengan Syed ? awak tahu tak actually Syed text 2 minggu , SATU hari saja . Awak tahu tak ? TAK ! hemm . OTP dengan dia ? bila kita tak reply text or tak dapat msg dia , baru dia call . Pengganti mcm tu awak cakap ? Awak cakap dia baik . Ye memang dia baik bagi pandangan awak . Tapi bagi kita . Kadang kadang selalu sakit hati dengan dia . Kita tak suka layan dia . Nampak je mcm layan layan mcm tu . Tahukah awak semua ni ? 

Awak suruh teruskan dengan dia ? awak . Saya nak kawan dgn dia ke . Tak nak ke . Ianya tiada kaitan pun dengan awak . Awak ? maaflah kalau kita salah . Terkasar bahasa . Kita tahu kita tak sebaik awak . Maafkan saya ........ Awak ? nampak tak betapa banyaknya masa awak boleh text . Nampak ke ? or awak still nak nafi ? awak .. Kalau awak tak nak text jangan ah bagi alasan macam tu :'( tak apa kalau awak taknak text . Kita faham . Awak . Maaflah kita layan awak dah lain sekarang . Kita layan awak macam tu sebab DIA . Kita tahu dia ada untuk awak . Dia akan jaga awak melalui hati walaupun awak dgn dia jauh . So perlu ke kita lagi ???? awak .. Kita buat macam tu nak tengok awak bahagia . Bukan benci dekat awak . Awak ....... Boleh tak saya tanya . Adakah awak perasan apa yang saya buat . Ke awak asyik fikir kita benci dekat awak je . Jahat sangat ehh kita sampai awak asyik fikir yang buruk buruk je pasal kita . Awak .... Awak cakap awak taknak bagi kita harapan . Sebab taknak siapa pun kecewa . Tapi awak .... Saya dah pun kecewa . Kenapa awak tak cakap je awak taknak DIA kecewa . Kita boleh terima lahh awak :')

Awak .. Tolong maafkan saya :'( saya tahu saya banyak salah dengan awak . Saya minta maaf .

No comments:

Post a Comment

you can leave your comment here :)

Flurry Of Hearts